We helpen je graag verder

Heb je vragen, kom je ergens niet uit? We helpen je uiteraard graag verder, om jouw culinaire ontdekkingsreis bij thuisuiteten.nl zo soepel mogelijk te laten verlopen. Het snelste antwoord op jouw vragen vind je hieronder;

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Online dinerboxen bestellen gaat als volgt:

  • Stap 1: Je vult de datum en de postcode in van het adres waar je de bestelling graag bezorgd wilt hebben. Klik vervolgens op ‘’Restaurants zoeken’’.
  • Stap 2: Je selecteert het restaurant naar keuze. Hierbij maak je eventueel gebruik van de keukenselectie of uitgebreide selectie bovenaan de pagina om het aanbod naar jouw wensen aan te passen.
  • Stap 3: De gerechten die jij wilt bestellen verschijnen in je winkelmandje wanneer je op het plusje klinkt. Als je alle gerechten hebt toegevoegd klik je op de knop bestellen.
  • Stap 4: Hier vul je de gegevens in die nodig zijn om je bestelling te laten bezorgen, maak je bestelling definitief door op ‘’bestellen’’ te klikken. Geef altijd een telefoonnummer op waarop je bereikbaar bent. Controleer je ingevulde gegevens goed!

 

Na het afronden van je bestelling ontvang je een bevestigings e-mail met een ordernummer van ons. Bewaar het ordernummer goed voor wanneer je vragen hebt over je bestelling.

Wil je graag bij twee verschillende restaurants bestellen? Dan vragen wij je vriendelijk om een nieuwe, aparte bestelling te plaatsen. Het is helaas (nog) niet mogelijk om in één bestelling meerdere restaurants te selecteren.

Kan ik op een later moment nog iets toevoegen aan mijn bestelling?

Het wijzigen van bestellingen binnen twee dagen voor de dag van bezorging is helaas niet mogelijk. Iets toevoegen vóór die tijd kan wel. In dat geval ontvangen wij graag per e-mail of telefonisch jouw ordernummer en het item dat je toe wilt voegen aan je order. Wij passen dit handmatig voor je aan en sturen je een bevestiging van de gewijzigde order. Binnen enkele werkdagen ontvang je dan een betaalverzoek voor het resterende bedrag, van onze financiële afdeling, per e-mail.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Bestellingen kunnen tot twee dagen voor bezorging geannuleerd worden, hiervoor rekenen wij €12,50 annuleringskosten. Helaas is het niet mogelijk om een bestelling te annuleren die bezorgd wordt binnen twee dagen, dit in verband met de inkoop en productie van het menu. Tijdens Feestdagen gelden er andere voorwaarden omtrent annuleren en wijzigen. Zie hiervoor onze Algemene Voorwaarden.

Al onze dinerboxen hebben een houdbaarheidsdatum, dus mocht je wegens omstandigheden niet op de dag van bezorgen van je box kunnen genieten, dan kan je deze op een later moment nuttigen, mits gekoeld bewaard.

Kan ik allergieën of dieetwensen doorgeven?

Bij een aantal restaurants kun je allergieën of dieetwensen doorgeven. Informatie hierover vind je op de restaurantpagina. Indien dit mogelijk is, en dus aangegeven staat, dan kan je je dieetwensen of allergieën aanvinken bij de bestelling. Indien het niet aangegeven staat kan helaas het betreffende restaurant daar geen rekening mee houden.

Kan ik een telefoonnummer, e-mailadres of bezorgadres wijzigen?

Dit passen we graag voor je aan; uiterlijk één dag voor bezorging. Graag vernemen wij dit telefonisch via 030 22 70 639

Bezorgen

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het bezorgmoment?

Als je verwacht dat je niet op tijd bij het afleveradres kan zijn om je order in ontvangst te nemen, dan zal onze bezorger proberen je te bellen als er een niemand thuis blijkt te zijn.

Helaas kan er geen adreswijziging meer plaatsvinden wanneer we voor de deur staan. Kunnen wij je telefonisch niet bereiken? Dan zal de bezorger jouw bestelling bij de buren proberen af te leveren. Bij het volgen van de track & trace kan je zien waar je bestelling is geleverd.

Kan ik mijn bezorgdatum wijzigen?

Vaak is het geen probleem om de bezorgdatum te wijzigen mits het betreffende restaurant op deze datum nog beschikbaar is en geopend is. Als je verzoek voor wijziging binnen twee dagen voor de bezorgdatum valt, dan is dit helaas niet meer mogelijk.

Kan ik een bezorgtijd kiezen?

Dit is helaas (nog) niet mogelijk. Onze logistieke afdeling maakt op basis van de betreffende addressen van die dag een zo efficiënt mogelijke planning. Je ontvangt de avond voor bezorging tussen 21:00 en 23:00 uur een track & trace link met daarin het tijdvak van twee uur waarin we verwachten bij je te zijn. Op de dag van bezorging kun je bezorger live volgen zodat je precies weet wanneer die bij jou voor de deur zal staan.

Ik heb geen track & trace ontvangen?

Je ontvangt de avond voor bezorging tussen 21:00 en 23:00 uur een track & trace link met daarin het tijdvak van twee uur waarin we verwachten bij je te zijn. Op de dag van bezorging kun je bezorger live volgen zodat je precies weet wanneer die bij jou voor de deur zal staan.Al onze bestellingen worden geleverd tussen 09.30-17:30 uur. Mocht je deze e-mail niet ontvangen hebben, adviseren wij om je spam e-mail box te controleren. Mocht je deze niet ontvangen hebben, kun je uiteraard contact met ons op nemen, wij kijken dan graag met je mee.

Mijn bestelling komt later dan verwacht. Wat kan ik doen?

Het is mogelijk dat je bestelling vertraging oploopt. Helaas komt het wel eens voor dat er onverwachte situaties ontstaan in het verkeer of op de route. Zodra hier sprake van is, wordt de track & trace automatisch aangepast. Ons team doet hun uiterste best om ervoor te zorgen dat je de bestelling binnen het aangekondigde tijdvak ontvangt.

Wanneer wordt mijn order bezorgt?

Thuis uit Eten bezorgt door Heel Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden). Wij zullen jouw order bezorgen tussen 09.00 en 17.30 uur.

Je ontvangt de avond voor bezorging tussen 21:00 en 23:00 uur een track & trace link met daarin een tijdvak van drie uur waarin we verwachten bij je te zijn. Op de dag van bezorging kun je bezorger live volgen zodat je precies weet wanneer die bij jou voor de deur zal staan.

Waar bezorgt Thuis uit Eten?

Thuis uit Eten bezorgt woensdag t/m zondag door Heel Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden). Wij zullen jouw order bezorgen tussen 10.00 en 18.00 uur.

Contact

Hoe kan ik Thuis uit Eten bereiken?

Wij staan woensdag tot en met zaterdag voor je klaar tussen 10.00 en 18.30. Je kan ons bereiken per e-mail via concierge@thuisuiteten.nl of telefonisch op 030 22 70 639.

Kan ik een zakelijke bestelling plaatsen?

Dat is zeker mogelijk vanaf 10 personen. Wij denken hierover graag met je mee. E-mail ons jouw wensen via zakelijk@thuisuiteten.nl en wij nemen binnen 24 uur contact met je op. 

Kunnen jullie mij adviseren?

Wij helpen je graag met het organiseren van een onvergetelijk culinaire avond. Je kunt hiervoor altijd contact met ons opnemen. Wij denken graag met je mee!

Bereiden

Wat heb ik nodig in de keuken?

Elk restaurant heeft haar eigen menu met haar eigen bereidingswijze. Doorgaans wordt er gebruik gemaakt van een oven, een magnetron of worden de gerechten opgewarmd middels een warm waterbad (au bain-marie). Heb je specifiek vragen over de bereidingswijze? Schroom dan niet om contact met ons op te nemen.

Ik heb geen bereidingswijze ontvangen, wat nu?

De actuele bereidingswijze kun je vinden op onze website. Onder het betreffende menu kan je de bereidingswijze vinden, indien beschikbaar staat hier ook een allergenenlijst vermeldt. Of neem contact met ons op, dan zorgen wij dat de instructies alsnog naar je toekomen.

Hoe worden de gerechten aangeleverd?

De gerechten worden koud geleverd. Met de meegeleverde instructies heb je alles in huis om er gemakkelijk een culinair en onvergetelijk moment van te maken.

Betaling

Hoe werkt een betaalverzoek?

Bij wijzigingen of bijbestelde gerechten waarbij het orderbedrag hoger uitvalt, zullen wij je een betaalverzoek sturen via e-mail. Deze e-mail komt altijd van een @thuisuiteten.nl domein en bevat een unieke QR-code met het resterende bedrag. Deze kan je voldoen middels iDEAL of creditcard.

Welke betaalmethoden accepteert Thuis uit Eten?

Je kunt bij ons betalen met de volgende betaalmethoden:

  • iDeal
  • Creditcard (Mastercard, Visa & American Express)
  • Thuis uit Eten Giftcard

Kan ik een btw-factuur ontvangen?

Uiteraard kun je van ons een btw-factuur ontvangen. De btw-factuur wordt direct verzonden met de orderbevestiging.

Giftcard

Hoe kan ik een Giftcard bestellen?

Thuis uit Eten heeft eigen Giftcards, welke in te wisselen zijn bij de aangesloten restaurants op Thuisuiteten.nl. Je kunt zelf de waarde van de Giftcard bepalen en kunt deze direct ontvangen per e-mail of binnen 2 dagen op de deurmat! Via (https://www.thuisuiteten.nl/giftcard) bestel je gemakkelijk en snel jouw Giftcard en geef je een onvergetelijke culinaire ervaring!

Hoe lang is een Giftcard geldig?

De Thuis uit Eten Giftcard heeft geen verloop datum en is dan ook onbeperkt geldig. Zo kun je waar en wanneer jij wil, ongedwongen genieten van de lekkerste gerechten.

Waar is de Giftcard te verzilveren?

De Thuis uit Eten Giftcard is uitsluitend, online, op www.thuisuiteten.nl te verzilveren. Het is niet mogelijk om de giftcard, fysiek, in de aangesloten restaurants in te wisselen.

Kan ik een gedeelte van de Giftcard besteden en het overige bedrag op een later moment?

Uiteraard is dit mogelijk. Enkel het te betalen bedrag wordt afgeschreven van je Giftcard. Het restant kun je gebruiken voor een volgende keer.

Ik heb een probleem met het gebruiken van mijn Giftcard in het bestelproces, wat nu?

Mocht je in het bestelproces, nadat je in de betaalmodule bent gekomen, je order hebben willen wijzigen is de Giftcard tijdelijk gereserveerd. Wij adviseren je het na 30 minuten nogmaals te proberen.